2015. augusztus 14., péntek

4.rész/1- Boldog szülinapot!

A nap az ablakomon vakított be, én pedig gyorsan kiugrottam az ágyból. Lerohantam a konyhába enni gabonapelyhet. A konyhában nagy meglepetésemre senki nem volt, egy cetlin kívül:
"Dolgozni mentünk. Reggeli a hűtőben. Puszi: anya és apa"
Szuper! A szülinapomon kell korán menniük és még boldog születésnapot sem kívánnak. Elővettem a gabonapelyhet és a tejet majd enni kezdtem. Ezután elbaktattam a fürdőbe arcot, fogat mosni. Ezután a szobámba mentem, felvettem egy rózsaszín fekete virágos bő pólót, fekete nadrágot, egy nyakláncot és egy karkötőt. Megfésültem a hajam és ezután felvettem a fekete telitalpúm és elindultam. A suliban először Violetta jött elém. 
-Jaj Fran, hallom ma van a szülinapod! Milyen öreg vagy már! Én, bezzeg fiatal vagyok!- nyávogta. Azt hittem mindjárt lekeverek neki egyet, de megjött Diego. 
-Hagyjad Francesca, ő már csak ilyen.
-Igazad van, menjünk!- majd odamentünk Larahoz, Ludmihoz, Camihoz és Natyhoz. De ott voltak a fiúk is, vagyis Leon, Fede, Brodduey és Maxi is. 
-Hali!- köszöntem. 
-Szia Fran! Nekünk most mennünk kell.- mondta Lara, majd mindenki elment, Diegon kívül. 
-Mit csinálnak?- néztem rá.
-Én nem tudom, de boldogat.- kacsintott. Elmosolyodtam. Csengettek, vagyis kezdődött az első óra, a tánc. Bevándoroltam a terembe és a helyemre álltam a tükör elé. Kicsivel később a többiek is megérkeztek, majd szépen, lassan belépdelt Gregorio is. Pityuka labdáját a magnónak dobta, és elindult a Yo Soy Así. Mutatta a koreográfiát, mi pedig követtük. Óra után rögtön a zeneterembe mentem.  Pocsékul éreztem magam, mert elfelejtik a szülinapom. Zongorázni kezdtem a Codigo Amistadot. Elkezdtem énekelni.
Planeta de las chicas, exclusividad
La clave son las risas
Codigo Amistad
Planeta de las chicas, exclusividad
La clave son las risas
Codigo Amistad
Egyszer csak csengettek, énekóra következett.
- Ma bemutatjuk a csoportos dalokat. Az első csapat a lányok csapata: Violetta, Francesca, Ludmila, Naty, Camila és Lara. Gyertek.- hívott minket Angie. Mi mind kiálltunk a fiúk elé és elkezdtük énekelni a Veo Veot. Természetesen Violetta énekelte a legtöbb szöveget. Lara alig kapott valami szólót. Ezután Angie értékelt minket.
- Rendben! Violetta, nagyon ügyes voltál, tökéletesen énekeltél mindent. Francesca, te is nagyon jó voltál, még a magas hangok is tökéletesen kijöttek...- még elmondta a többieket is, és még énekeltek egyet a fiúk. Ők a Voy Por Tit énekelték. Nagyon jók voltak.  Szünetben oda akrtam menni Larahoz beszélgetni, de eltűnt. Meg akartam kérdezni a többieket, hogy hol van, de nem láttam senkit, Diegon és Leonon kívül. Odamentem Leonhoz, ugyanis ő biztosan tudja hol van Lara, mert látni lehet: nem közömbösek egymás számára. De Leon túl jófiú, így nem akarja összetörni Violetta szívét. (már ha van neki)
-Leon! Nem láttad Larat?- rohantam oda.
-De láttam.
-És hol van?
-Hát..azt nem tudom...
-Ajj Leon, túl fárasztó vagy...- ekkor ott ment el Die, gondoltam megragadom az alkalmat, hátha ő tudja.
-Te sem láttad?- néztem rá reménykedve.
-Kit, mit, hol?- bombázott.
-Larat!
-Ja, nem mostanában nem láttam.- ez így nehéz lesz. De mit csinálhat, hogy folyton elmegy? Ja, és e ne felejtsem, Diegon kívül boldog szülinapot senki sem kívánt. :c

Folytatjuk....


6 megjegyzés: