2015. július 31., péntek

3.rész- Plusz feladat

Reggel egész korán bent voltam már a Stúdióban, csak, hogy próbálhassak. Ez meg is történt. Szép lassan megjött Lara, Ludmi, Naty, Cami és Diego. A próbámat is nézték egy kicsit.


A próbám után Gregorio jött oda hozzám. 
-Francesca! Maga a legtehetségesebb diákok közé tartozik, ezért kap egy plusz feladatot. Méghozzá azt, hogy énekpárbajoznia kell egy fiúval. Délután jöjjön a nagyterembe és meglátja kivel.
-Rendben.- bólintottam. Nagyon örültem, hogy plusz feladatot kaphatok, mert tehetséges vagyok. Ezután a lányoknak is elmeséltem ezt.  Épp Laraval beszélgettem, amikor Diego kezdett próbálni. Elkezdtem mosolyogni és mosolyogva nézni. Amikor végzett még meg is tapsoltam. Láttam, hogy tekintetét rám szegezi. A dal után oda is jött hozzánk. 
-Na, jó voltam?- mondta egy kicsit sem beképzelten. 
-Igen.- mosolyogtam. 
{Délután
Bementem a nagyterembe ahol Gregorio és Diego fogadott engem. 
-Francesca, az ön párbajtársa Diego lesz.- mutatott Die felé. Nem bírtam nem mosolyogni. Leültem Die mellé a színpadra. 
-Tudtam, hogy te leszel az.- nézett felém. Én csak mosolyogni tudtam. 
-Francesca! Maga az En Mi Mundo olasz változatát fogja énekelni. Diego! Maga pedig a Habla Si Puedest. Kezdhetik a próbát!- ment el Gregorio. Én a zongorához mentem majd a dalt kezdtem játszani. Énekelni kezdtem. A dal felénél Diego is becsatlakozott. Én csak mosolyogni tudtam erre. Diego is a zongorán kezdte játszani a Habla Si Puedest. Én csak mosolyogva néztem. Amikor befejezte a dalt hozzám lépett.
-Nem jössz el a parkba kicsit lazítani?- kérdezte. 
-Megyek!- bólintottam. A parkba hoztam a gitárom. Odaadtam Diegonak, mire ő a Aprendi A Decir Adiós dallamát játszotta. Mosolyogva énekelni kezdtem, ahogy ő is.  Ezután beszélgetni kezdtünk. 
-És mi a kedvenc dalod?- kérdezte. 
-Hmm..Az Alcancemos Las Estrellas. Neked?- néztem rá.
-Friends 'Till The End.- mondta egyből. Ebben a pillanatban Violettát pillantottam meg. Fájdalmas tekintettel néztem, mire Die is hátra fordult. Vilu meglátott minket, így odajött. 
-Jajj, hát itt van az új pár! Fran és Die! Hát nem aranyos?- nyavalyogta.
-Hát te nagyon hülye vagy! Mi nem vagyunk egy pár!- kiáltottam és elviharoztam. Violetta nagyon feldühített. Mi az, hogy egy pár? Róla azt sem lehet eldönteni, hogy épp kivel kavar! 
A Studioba mentem, ugyanis ott maradt a gitárom. Amint meglett kimentem a parkba, pengettem hármat, majd elkezdtem az En Mi Mundo olasz változatát. 
Tin confasso che
No so bene, cosa fare
Forse e perché 
No ho tempo, per pensare.....
Ettől egy kicsit lenyugodtam. Ebben a pillanatban Natyt pillantottam meg. Intettem felé egyet, ő is majd felém jött. Leült mellém, majd beszélgetni kezdtünk.
-Mi ez a fej?- kezdte Naty. Ennyire látszik rajtam, ha ideges vagyok?! 
-Violetta. Violetta a bajom!- fakadtam ki. 
-Mit csinált már megint?- nézett rám Nata. 
-Diegoval elmentünk a parkba próbálni meg beszélgetni erre jön, hogy "Jajj, hát itt van az új pár! Fran és Die! Hát nem aranyos?" Pont ő mondja, mikor azt se lehet eldönteni, hogy kivel van éppen. Mit kell folyton kavarni?- csaptam a homlokomra. Nata csak megölelt. 
-Fotó?- nézett rám, mire bólintottam. Elővette a telefonját, majd felénk tartotta. A fénykép pedig Twitteren landolt.
@NatyVidal: Végre mosolyogsz! :3 #happy  #yeey  #finally  #best  #friends  @Francesca_Cauvigila
Bírom ezt a lányt. Nagyon is.  Miután Naty egy kicsit jobb kedvre derített visszamentem a Studioba. Bementem a táncterembe ahol Diegot láttam izompólóban, ahogy a Podemosra táncol. Csönfben bementem és leültem. Úgy tűnik észrevette, mert "Pityuka labdával" lekapcsolta a zenét. 
-Hello.- intett.
-Szia. Folytasd csak nyugodtan, nem...nem zavarni jöttem...- mentegetőztem. 
-Nem zavarsz.- kacsintott rám, majd újra zenét kapcsolt, de most a Llámame-t. Előkaptuk a kalapokat és táncolni kezdtünk. Nagyon jól szórakoztam. Ez a sapkával táncolás egyszerűen csodálatos. 
-Nekünk nem próbálni kellene?- kérdeztem nevetve.
-Jaj de, na gyere!- jutott eszünkbe, majd én a zeneterembe, ő pedig az énekterem felé ment. A szintetizátorhoz mentem, majd játszani kezdtem a dallamot. Először behangoltam. Ezután előlről kezdtem és elkezdtem énekelni. Azt képzeltem, hogy a saját koncertem van, vörös rúzsban vagyok és énekelek, táncolok. De jó is lenne...
Kattints a képre a teljes mérethez! /én csináltam a gifet, bocsi, hogy kicsit hibás/
{Kicsit később
Már kezdett sötétedni, én pedig még mindig próbáltam. Szerintem már tökéletes volt, ezért elindultam. Kicsit sötét volt már odakint. Egyszer csak hallottam, hogy valaki odalép mellém...Nagyon megijedtem, így felé néztem. Kis megnyugvással láttam, hogy az a valaki Diego volt. Elröhögtem magam, hogy milyen betoji voltam. Die furán nézett rám. 
-Ilyen vicces vagyok?- kérdezte.
-Nem, csak nagyon megijedtem tőled.- mosolyogtam tovább. 
-Hazakísérjelek?- kérdezte. 
-Igen.- bólintottam. Ketten sétáltunk a sötétben. Beszélgettünk...
-És van testvéred?- kérdezte.
-Igen. Lucanak hívják és egy bárban dolgozik.- válaszoltam. 
-Nekem nincs testvérem. Anyámmal élek, apumról pedig semmit sem tudok.- hajtotta le a fejét.
-Sajnálom.- tettem a hátára a kezem.
-Nem kell, nem a te hibád.- nézett felém. Egy kis idővel később haza is értünk hozzám. 
-Köszönöm.- néztem rá.
-Mit?- kérdezte.
-Hogy hazakísértél, és mindig itt vagy velem.- mosolyogtam egy nagyot. 
-Nincsmit.- kacsintott. Ezután egy kicsit behívtam, megkínáltam egy kis itallal, és meg két képet is készítettünk. 
@Francesca_Cauvigila: Köszönöm, hogy mindig mellettem állsz és megnevettetsz. Mintha a második bátyám lennél.  Nagyon jó barát vagy @DiegoHernandez! #firends  #thanks  #bro

@DiegoHernandez: Igazán nincs mit. Nagyon szívesen teszem ezt :) ;) @Francesca-Cauvigila

Folytatjuk...








4 megjegyzés: