2015. július 16., csütörtök

2.rész- Kezdődik a munka!

Ma reggel kivételesen magamtól ébredtem. Ez nálam elég nagy csoda. Amint felkeltem felvettem egy fehér, fekete pöttyös ruhát, piros magassarkút, a hajam kiengedtem és beletettem egy piros masnit. Az ujjamra felvettem egy gyűrűt, majd megfogtam a telefonom és elindultam. A Studioban rögtön Lara jött oda hozzám.
-Szia Fran!- köszönt.
-Szia Lara!- mosolyogtam. Ebben a pillanatban Ludmi, Cami és Naty is megjött. Ekkor Diego jött oda hozzánk.
-Hello.- vigyorgott. Olyan vidám, boldogságot hoz mindenki életébe. Mindig mosolyog és nevet.

-Szia Diego!- néztem rá. Bemutattam neki a lányokat, vagyis Larát, Ludmilát, Camit és Natyt. Ebben a pillanatban persze természetesen megjött Violetta is...
-Hello új fiú! Vilu vagyok, a Studio21 sztárja!- állt Diego elé. Nagyon mérges lettem, de nem is tudom miért. Hirtelen Diego elé vetettem magam, és jó nagyot estem...Violetta természetesen hisztérikusan felkacagott.
-Béna lúzer!- mutatott rám, majd elment. Ekkor már csak azt vettem észre, hogy Diego, Camila, Ludmila, Lara és Naty hajol fölém.
-Fran, jól vagy?- kérdezte Diego. Lassan felkeltem.
-Persze!....vagyis fogjuk rá...- haboztam.
-Gyere, mert elkésünk.- ragadta meg a kezem Lara. Gregorio órájára mentünk. Én Ludmi mellé ültem, Lara Cami mellé, Naty Violetta mellé (szegéény), Diego pedig Leon mellé. Ekkor bejött Gregorio.
-Na szóval, a feladatot jövő hétre kell leadni, senki nem kap több időt. Világos?- mondta, mire bólintottunk.
-Egyedül kell dolgozniuk. A feladat az lenne, hogy megírjátok a dalt, terveztek hozzá egy megjelenést, vagyis ruhát, terveztek egy koreográfiát és előadjátok a színpadon.- ecsetelte. Óra után a folyosón dúdolgattam az Aprendí a Decir Adiós dallamát, amikor Diego és Leon jött oda hozzám.

-Mizu Fran?- ijesztettek meg.
-Jajj, fiúk, de megijedtem..- kaptam a szívemhez.
-Mi jót csinálsz?- jött közelebb a kottáimhoz Die.
-Elteszem a kottáim!- lobogtattam a kottáim a szemük előtt. Ekkor Die elmesélte, hogy Vilu az órán Leonnal flörtölt.
-Csodálom, hogy rád még nem vetett szemet.- forgattam meg a szemeim. Hát igen...Vilunak minden fiú kell.. Tavaly is kettő volt neki.
-Remélem nem is fog...Nekem nem jönnek be a ribik.- nevetett. Én is elmosolyodtam.
-Violetta nem is ribi.- jelentette ki Leon, mi pedig furán néztünk rá.
-Leon!- hallottam Violetta rikácsolását.
-Most megyek, pá!- intett. Mi is intettünk Diegoval. Ezután elmentem próbálni, Diet magára hagyva. Az udvar lett a tökéletes hely, és próbálni kezdtem. Először leültem a padra, elővettem a gitárom és énekelni kezdtem. A távolban Dieguitot pillantottam meg, így el is mosolyodtam. Ekkor viszont Andrés jött, és integetni kezdett. Nekem röhögőgörcsöm támadt, így abbahagytam az éneklést.
 Folytatjuk...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése